Η φωτογραφία στη διαφημιστική εικονογράφηση
Το εικαστικό άνυσμά του επικράτησε των πρωτότυπων φωτογραφιών και οι ομοιότητες ή διαφορές που μπορεί να παρατηρήσει κανείς κοιτώντας τις εικόνες αρκετές.
Προσθήκη χρωμάτων, χειροποίητη διόρθωση ατελειών, αφαίρεση ανεπιθύμητων αντικειμένων. Τη σκυτάλη παρελάμβαναν οι κειμενογράφοι προσθέτοντας το συνθηματικό λόγο της διαφήμισης και τα τελευταία κομμάτια του pin up puzzle προσέθεταν τα προϊόντα των brands.
Γνωστός κυρίως για τη συνεργασία του με τον εκδοτικό οίκο "Brown & Bigelow" θεωρείται από τις πλέον ταλαντούχες περιπτώσεις των ατελιέ του προηγούμενου αιώνα. Ο Gil Elvgren «υιοθετήθηκε» εικαστικά τον Haddon Sundblom, υπαίτιο για μερικές από τις πιο πετυχημένες εικονογραφήσεις του Playboy ενώ στο πελατολόγιο του συμπεριελήφθησαν εταιρικοί κολοσσοί όπως η Coca-Cola και η General Electrics.
Για ένα φεγγάρι εργάστηκε και για λογαριασμό της Saturday Evening Post. Το χέρι του όπως μπορείς να καταλάβεις ήταν αλφάδι, η τεχνική του το άλφα και ωμέγα της γραφιστικής, πριν οι σουίτες των δημιουργικών λογισμικών αλλάξουν το αλφάβητο της οπτικής επικοινωνίας.
πηγή :gilelvgren.com, Athens Voice 5/12, (αναδημοσίευση)